zaterdag 25 februari 2012

Vliegen met Willem Hans Beens

Vandaag was het mooi vliegweer dus ik ben na sluitingstijd van de showroom even gaan vliegen. Deze keer ben ik met Willem Hans Beens gaan vliegen. Hij heeft een mooie keuken bij me uitgezocht en was toch toevallig in de showroom vandaag. Dankzij de druppellader was de accu goed vol en startte de N2024 direct. Had ik eerder moeten kopen dat ding.


Eerst maar eens Avgas getankt, ze hebben van het vliegveld toch maar een psychologische prijs aangehouden (nét niet onder de 3 Euro per liter)! Ik ben wel blij dat m`n Cessna erg zuinig is qua brandstof verbruik.


Willem Hans heeft vroeger in Zeeland gewoond en vond `t daarom wel leuk om de boel hier eens van boven te bekijken.


Omdat het nog steeds winter is wordt het nog steeds vroeg donker en moesten we dus na zo`n 45 minuten vliegen alweer terug. Na zonsondergang is het vliegveld op Arnemuiden altijd gesloten. Nog even en dan krijgen we de zomertijd weer en kun je `s avonds toch wat langer doorvliegen.