woensdag 2 oktober 2013

Bevestiging KIWA

Vanmorgen kreeg ik een leuke brief van het KIWA. Ik had nog geen contact met ze opgenomen (moet nl. m`n LPE taal test nog doen), maar van de examinator hadden ze bericht gekregen dat ik geslaagd ben voor m`n EASA PPL. Zo`n praktijkexamen is 6 maanden geldig, dit betekent dat ik binnen 6 maanden m`n brevet moet "bestellen". Zo`n brevet bestellen kost in Nederland (heb ik begrepen) 580 Euro, heel wat anders als wat ik had met m`n Amerikaanse brevet (slechts 2 dollar incl. verzendkosten naar Nederland!). Hoe dan ook, nu nog m`n LPE (ik heb al contact met ze opgenomen). Ik hoop nu echt snel klaar te zijn.
Na m`n vliegexamen op Seppe had ik nog wat foto`s gemaakt in het museum, waaronder onderstaande Messerschmitt BF109 (rechts zie je nog een stuk van de Wright Flyer trouwens).